Dla kogo WF-Mag PRESTIŻ PLUS?

System magazynowy WF-Mag w wariancie PRESTIŻ PLUS dedykowany jest dla firm, które wymagają, aby program dostosowany był do indywidualnych potrzeb. Oprogramowanie polecamy zwłaszcza takim przedsiębiorstwom jak:

  • hurtownie (np. farmaceutyczne, księgarskie, sprzętu AGD i RTV)
  • firmy logistyczne
  • firmy handlowe (np. sieci handlowe sprzedające odzież, zabawki, artykuły spożywcze, sprzęt elektroniczny, książki itp.)
  • firmy produkcyjne (np. branże: spożywcza, mięsna, meblarska, wydawnicza)
  • firmy usługowe (np. serwisy samochodowe, sprzętu AGD, dostawcy internetu, agencje reklamowe)
  • firmy prowadzące sklepy internetowe

Poprzez indywidualne wdrożenia programu magazynowego WF-Mag, do potrzeb użytkowników dostosowujemy między innymi:

  • raporty i zestawienia
  • automatyzujemy procesy biznesowe (np. automatyczne wysyłanie mailem raportów, alertów itp., automatyczne tworzenie dokumentów na podstawie róznych zdarzeń)
  • rozszerzamy struktury bazy danych programu magazynowego WF-Mag (dotyczy to między innymi firmy, kontrahenta, asortymentu itp.)
  • interfejsy do wymiany danych z innymi programami
  • indywidualne wzory dokumentów

Dzięki otwartej architekturze programu magazynowo handlowego WF-Mag, oprogramowanie to może stać się dla firmy centrum zarządzania sprzedażą, magazynem, kontaktami z klientami, produkcją, finansami itp..

Funkcjonalności WF-Mag PRESTIŻ PLUS

Oprogramowanie magazynowe WF-Mag PRESTIŻ PLUS posiada wszystkie cechy wariantu PRESTIŻ. Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ PLUS użytkownicy mają do dyspozycji:

  • Tabele dodatkowe – umożliwiają rozbudowę struktury danych przechowywanych w bazie danych programu magazynowego WF-Mag o praktycznie dowolne dane i w dowolnym formacie,
  • Gniazda rozszerzeń - umożliwiają rozbudowę domyślnej funkcjonalności oprogramowania magazynowo handlowego WF-Mag o własne procedury reagujące na zdarzenia występujące w systemie. Można modyfikować istniejące procedury, tworzyć własne operacje lub nawet całe moduły funkcjonalne,
  • Raporty SQL Server Reporting Services.

Pełna tabela różnic między wariantami programu magazynowego WF-Mag

Najważniejsze cechy programu magazynowego WF-Mag w wersji PRESRIŻ PLUS:

  • obsługa wielu magazynów
  • rozbudowany system uprawnień dla użytkowników
  • obsługa walut
  • dokumenty wewnątrzwspólnotowe (UE)
  • dokumenty SAD
  • moduł kompletacji/produkcji
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi
  • współpraca z czytnikami kodów kreskowych
  • współpraca z kasami fiskalnymi
  • współpraca z kolektorami danych
  • współpraca z drukarkami etykiet
  • współpraca ze sprawdzarkami cen
  • Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów
  • Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Reporting Services
  • Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystal Reports
  • obsługa faktur i zamówień elektronicznych

Współpraca z produktami Asseco

Poniżej prezentujemy listę produktów Asseco WAPRO, które współdziałają z programem magazynowym WF-Mag w wariancie PRESTIŻ PLUS:

  • WF-KaPeR - program księgowości do obsługi księgi przychodów i rozchodów
  • WF-FaKir - system księgowy od obsługi księgi podatkowej (pełna księgowość)
  • WF-Analizy - oprogramowanie do wykonywania analiz wielowymiarowych, opartych na danych zawartych w bazie systemu magazynowego WF-Mag
  • iBusiness WAPRO - aplikacja dla właścicieli i managerów firm, dedykowana dla systemów Android oraz iOS, udostępnianie danych z bazy programu magazynowo handlowego WF-Mag
  • abStore - sklep internetowy zintegrowany z oprogramowaniem magazynowym WF-Mag
  • WF-Mag Mobile 2 - mobilni handlowcy dla programu handlowo magazynowego WF-Mag

Możliwości integracji i wdrożeń

Korzystając z zaawansowanych możliwości integracyjnych programu magazynowego WF-Mag, wykonujemy liczne rozbudowy systemu. Dostosowujemy w ten sposób oprogramowanie do indywidualnych potrzeb i wymagań użytkowników. Wdrożenia i integracje dotyczą przygotowanych przez nas autorskich aplikacji dedykowanych do oprogramowania magazynowego WF-Mag lub systemów firm trzecich. Poniżej przykładowa lista wykonanych przez naszą firmę rodzajów wdrożeń wraz z korzyściami jakie można osiągnąć:

  • integracje ze sklepami internetowymi - zarządzanie sprzedażą z jednego miejsca, aktualne stany magazynowe prezentowane na platformie internetowej
  • integracja z systemami B2B - zawsze aktualna oferta dla partnerów handlowych, zwiększenie szybkości obsługi
  • integracja z serwisami firm kurierskich - oszczędność czasu, unikanie pomyłek, zarządzanie logistyką, magazynem i sprzedażą w jednym programie
  • integracja z systemami medycznymi - zwiększenie szybkości obsługi pacjentów, zmniejszenie ilości pomyłek
  • obsługa magazynów wysokiego składowania (WMS) - optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej, przyśpieszenie procesów logistycznych
  • obsługa magazynu za pomocą kolektorów danych - poprawienie szybkości obsługi, unikanie pomyłek
  • wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z WF-Mag - szybszy kontakt z klientami, zarządzanie kampaniami marketingowymi
  • automatyczne raportowanie za pośrednictwem poczty elektronicznej - dysponujesz zawsze aktualnymi danymi
  • automatyczne raportowanie na serwer ftp - zawsze aktualne dane
  • integracja z systemem EMPIK.com - uproszczenie procedur związanych ze współpracą z firmą EMPIK
  • integracja z systemem Merlin - uproszczenie procedur dotyczących współpracy z serwisem Merlin
  • system weryfikacji zamówień -
  • import artykułów i cenników z formatu xls - skrócenie czasu pracy przy wprowadzaniu dokumentów do programu WF-Mag, unikanie błędów przy ręcznym dodawaniu dokumentów
  • integracja z systemem CRM - optymalizacja działań handlowych i marketingowych kierowanych do swoich kontrahentów
  • obsługa sieci sprzedaży komisowej - automatyzacja i uproszczenie obsługi sieci sprzedaży komisowej
  • obsługa handlowych sieci sprzedaży - automatyzacja i uproszczenie obsługi wielooddziałowych sieci sprzedaży detalicznej
  • automatyczny system importu faktur od dostawców - skrócenie czasu poświecanego na ręczne wprowadzanie faktur od dostawców, unikanie pomyłek przy rejestrowaniu dokumentów
  • tworzenie raportów na indywidualne potrzeby użytkowników - dostęp do niezbędnych danych, potrzebnych do sprawnego działania firmy
  • tworzenie indywidualnych dokumentów handlowych i magazynowych - dbałość o wizerunek firmy

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem